Sjuk

Tredje dagen som sjuk idag..... :/ Jag har INTE tid att vara sjuk!!! 
Idag missade vi både babysim & föräldraträffen....:/ imorgon missar jag fika med Sofia & Matilda...
Måste bli frisk denna gången känner jag.

Liwa var hos frisören i lördags, fick både lockar & ett hjärta 

Min lilla Tuwa, hon är inne i en sån mamma period så jag vet inte vart jag ska bli av. Hon ska ligga kloss kloss kloss intill mig på nätterna, använda bröstet som napp, gaahhh blir galen! 
Hoppas detta är en period bara! 
Maten går si så där, hon gillar ingenting! Pressar tungan upp så ingen sked kommer in. Hon vill bara ligga vid bröstet! Liwa älskade gröt o ville alltid bara ha mer mer o mer....

Nä nu ska denna sjuka mamman försök då någon sömn i natt! 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0