Liwas 1 års kalas

Igår hade vi Liwas 1 års kalas, och det blev sååå lyckat!
Kl 13 kom min moster och min kusin dom lekte med Liwa på hennes rum medans jag gjorde mig iordning och vi fixade de sista <3
Vi hade ca 20 gäster, Liwa var på ett strålande humör och hon fick så mycket presenter!
 
Tack till alla er som kom och gjorde dagen för vår lilla prinsessa!
 
Idag var det dags för slutsnacket och undanflykterna igen. Har inte tränat på 2 månader och nu jäklar måste jag hitta motivationen igen så idag var de årets första pass, Indoorwalkning (IW)
Jäkligt tuff, kondisen på -00000000, men jag kämpade o kämpade och gjorde hela passet. Efteråt ville jag dö!
Men men på tisdag är det dags igen, då med barnpassning för lillsnuttan ;)
 
Idag har vi varit på lager157, leggings, bondelid tröja, bondelid kjol & klänning till Liwa samt en Princess klänning till Liwa också!
Ikväll blir de middag hos svärmor och imorgon ÖF :)
 
Hoppas ni har en skönt söndag :)
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0