Högevallsbadet

Så nu har jag o Sandra varit på Högevallsbadet i Lund.
Vad underbart skönt ställe. Barnen hade en stor hörna med delfiner, papigojor m.m. som sprutade vatten, ruchikannor, ca 35-40 cm djupt. Där fanns även enklare mat som korv, hamburgare, pastasallader etc.
Till lunch fick barnen vars en hamburgare och vi detsamma :) Var där nere strax efter kl 11 och lämnade vid 14.00.
Dom var super duktiga, inte ett gnäll, eller gråt eller skrik, Bara plaskande och hoppande och dykande i bubbelpoolen på 38 grader :)
 
 
Idag har vi även beställt kläder till lillfisen och det blev polarn och pyret.
Har valt mellan pop o kaxs men när Marcus fick se den cerisrosa jackan så var det kört.
 
 
Tänkte jag skulle gå på strosshopping på väla på fredag och bara småshoppa lite.........
 
 
Men men imorgon blir det öppna förskolan med Sandra och Liza :)
 
Rebecca
2014-03-06 @ 08:26:33

Hej! Vet inte om du hinner svara på detta men jag, sambo och dotter i samma ålder som din ska till högevallsbadet i eftermiddag och jag undrar hur det ser ut i duschen där, har sett på en del badhus att dom har sånna vita Ikea-barnstolar som man kan ha barnet i medan man själv duschar. Fanns det där? Vill ju inte att hon springer runt där och halkar eller nåt..

Svar: Hej Rebecca! Klart jag hinner svara :) Jo där är barnstolar. Där var ca 2 st inne i omklädningsrummet när vi kom, men det finns fler om du går ut genom dörren till äventyrsbadet o direkt till vänster. Där finns blå & vita ikea stolar :) Ha en rolig dag 😃
Johanna




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0