Kivik äpplemarknad

Söndag och på tisdag går vi in i oktober månad och snart bara 3 månader kvar till jul :)
 
I tisdags var jag, Liwa, Sandra & Emilia hemma hos Liza & Nova! 
Vi gick en skön promenad och sen bjöd Liza på en fantastisk underbart god fisksoppa! 
Har sagt de förr, säger de igen att Liza är en fantastisk kock :) 
 
 
I onsdags skulle jag iväg o köra IW med marina men 3 min innan passet startar så hör jag vrålskriket... Lilla snuttan ville ha mamma! 
Ingen träning... Men på eftermiddagen gjorde jag mina naglar & Liwa var med hela tiden :) 
Hon satt o lekte i sin vagn :)
 
I torsdags åkte jag o Liwa till väla för att möta upp Marina & hennes Neo :) 
Blev lunch & shopping :) 
 
Liwas första tand börjar komma 😀😀😀 Detta resulterar till EXTREM mammig, klängig, varm o pipig. Får hoppas de är bättre imorgon :) 
 
I veckan hade mamma varit o shoppat loss till Liwa :) 
 
Igår var vi på Kiviks äpplemarknad & de var så mysigt :) Åt en supergod kalops, drack en massa olika drycker & stod och njöt av sång av Jessica Andersson 😍 
  
 
Idag ag har vi inte gjort ett smack, slappat i pyjamaserna heeela dagen :)
 
Nu ska jag se slutet på Wallander 
 
Natti, natti!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0