Händelserik helg

 
Vad jag älskar mitt liv. Jag är bara så lycklig! Världens bästa dotter, världens bästa sambo. Njuter varje dag till fullo!
 
I fredags var det ett riktigt fint höst väder, blå himmel, solen sken och Liwa var på ett underbart humör :)
Så efter lunch blev det en promenad med gungning & lite höstfotografering!
 
På eftermiddagen kom svärfar, Andreas & Annika ner från Gotland.
Blev en snabb kaffe hos oss innan vi skulle iväg till babysim.
 
I all stress glömde jag Liwas nya badbyxor på vagnen, så de blev bara att köpa nya..... Igen!
Så nu har vi 2 par till henne, hellre ett par förmycket än ett par för lite ;)
 
Det var bara svärfar som var med på babysimmet då Andreas & Annika spenderade kvällen/natten hos Liwas farmor.
 
På kvällen gjorde vi hemmagjord pizza & farfar lekte och gosade med Liwa!
 
Igår så mötte vi upp Andreas & Annika på knutpunkten för att ta oss till Danmark! 
Underbar dag med god mat på Rib house, nya skor till mig & massa goda ostar;) 
 
   
 
På kvällen åt vi ostbricka spelade spel & hade trevligt! 
 
Idag så blev de stor frukost med Anki & Bengt också så sju man vid frukosten:)
Sen drog vi till Väla, lunch på Ikea och sen körde vi dom till flygplatsen. 
 
 
Slut som artist, nu sängen! 
imorgon väntar babysång 😃😃😃😃😃
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0