Snart julpynta!

 Nu är de inte långt kvar till hela radhuset ska pyntas om :)
Ska bli så kul & att de är Liwas första jul <3
 
I helgen sålde vi vår vagn.... Det är med stor sorg jag sålde liggdelen, men men.
Vi hade en Emmaljunga City cross fyra fasta hjul och de vill jag inte ha mer...
   Så nu efter många om och men så ska vi hämta vår nya vagn imorgon från Lekia butiken i Markaryd!
 
Åkpåsen har jag köpt begagnad av en tjej på Hemse, Gotland. Tur har man Marcus bror som bor i Visby som hämtade upp den :)
 
Igår hade ja & Sandra en playday igår. Tog med Mc Donalds mat till lunch o Sandra hade bakat en sockerkaka! Kiddsen fick leka av sig & jag o Sandra snackade skit :)
 
Idag så var jag o Liwa på Öppna förskolan o sjöng. Lika kul varje gång ;)
Imorgon är de fredag o då är de babysim ;)
 
Har ju inte uppdaterat Liwas framgångar ;)
Hon väger nu 9270, 74 cm lång, o hattmått på 44 ;)
Hon börjar resa sig mot saker, soffan, bordet etc. Kryper gör hon också fast hon tycker de går snabbara att ål/krypa, haha!!
 
Natten till den 18 november sov hon HELA natten, utan att varken amma eller ha nappen!
Woohoo! Nästa steg, sova egen säng hela natten, o sen flytta in på eget rum :)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0