20120130

Då var helgen över och en ny arbetsvecka är på G.

I lördags bestämde jag mig i sista minuten att följa med till Ullared och det var precis vad jag behöve sen slutet på förra veckan.

Komma ifrån och tänka på nått helt annat!

Det blev shopping till MAX och bästa köpet one piece,  dock är man nu 2500:- fattigare... :/



Innan vi åkte hem så åkte vi inom Panduro Outlet.
Och där hittade ja lite trams ink en fin korg.


När vi kom hem blev ja o hjärtat bjudna på middag, sen blev den hem o krypa ner i min björndräkt :) 

I söndags blev det Ikea för att köpa lite ljus och ljushållare. Tyckte att det blev riktigt fint :)




Sen kom Choddi och Emelien på en fika och hämta upp lite grejor som dom hade beställt på Ullared:)
Blev god mat som älsklingen lagade, tvätt och Bingolotto som man inte vann ett skit på!


Blev frossa i The Big Bang Theroy :) 


Nu är det snart dax för lunch, mummms!


//Cataleya



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0