Nu ska de skärpas!

Nu ska jag skärpa mig med min bloggning. Ska försöka uppdatera några gånger i veckan iaf! 
Tiden går och Tuwa blev 5 månader igår 😍

Börjat med gröt 3-10 teskedar om dagen med lite puré. Får smaka lite vad som just nu, vad vi äter, potatis, majs etc ☺️ Det som är skönt när de är andra barnet är att man är så lugn! 

Liwa hon bara blir större o större. Torr på dagarna nu ink vilan. Har fortfarande blöja på natten men även den börjar bli torr mer och mer. Nappen hoppas vi kunna lämna till tomten till jul då hon enbart har den vid läggning, men den återstår att se.


 

Idag har de varit en sådan dag där jag har känt mig otillräcklig... Tuwa är inte nöjd efter maten, jo i 20 min sen vill hon ha mer. Misstänker att hon har/haft en växtspurt. 

Har gått från 62 till 74 i kläder på bara någon vecka.. BVC imorgon för vaccination, vägning & mätning så får se  då. Imorgon kommer även besök från Gotland o stannar tills på söndag 👍🏼 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0