Torsdag och v.30

Idag går vi in i vecka 30 och denna natten har både jag, bebis o Liwa sovit heeeeela natten!
UNDERBART! Känner mig som en ny människa!
 
Kul att se att det blev en sådan respons på bara en dag, med 59 besökare bara igår :) Det gillas starkt!
 
Just nu så går jag i tankarna att vår lilla tjej är kanske 2 st eller att den så pass stor så det blir planerad igång sättning. Många tankar snurrar nu innan TUL men så är det väl när man går o tänker en massa....
 
Nu vill jag bara gå på mammaledighet, mysa med min stora tjej extra mycket innan lillasyster kommer.
 
Jag börjar även planera lite för det nya barnrummet som ska inredas <3
Vita väggar med fina wallies, nya möbler, säng kläder, gardiner, tavlor etc. :)   
 
Denna är till Liwa
  
Och dessa är till T.
 
 
Nä nu är det snart dags att gå hem, o det ska faktiskt bli skönt. är skör i kroppen o växtvärk i magen....
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0