Sjukstugan

Ja verkligen. Liwa började med ögoninflammation i söndags, har inte blivit bättre alls utan snarare värre.... :( Min lilla tjej! 




Nu är jag sjuk, åkt på halsont, feber, fryser & genomförkyld... 

Marcus fick komma hem idag o ta över vabben på Liwa då jag inte orkade ta ha hand om henne. Knappt mig själv. Mellan 12-14 vet jag inte bad som var verklighet o inte. Nådde nog en feber topp! Obehagligt. Det är inte lätt att vara sjuk, gravid o en mammig 2 åring ☺️ 


Igår bar jag på TUL iaf och allt såg bra ut. Mätte allt från hjärnanan till lilltån. 
Fostervatten mängden var också OK. 

Så nu väntar vi 10 v till sen kommer hon, vårt nya tillskott till familjen ❤️ 

Nä nu ska jag vila innan sängen. 

Ha de så bra! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0