Gravidklagomål...

I helgen har vi haft besök av Magnus och Katri från Ösmo. I lördags drog Marcus och Magnus till Tyskland och jag, Katri & Liwa drog till Väla. Var där i 4,5 timmar o gick, åt lunch o shoppade. 



Liwa fick en Pippi docka av Katri 

Och en lilla gubben häst av mig 



Jag köpte bl.a. en ny mammablus som jag är väldigt nöjd med 😍


Just nu är jag inne i en fas där ingenting är kul. Inga byxor passar längre av dom jag har (mammabyxor) eftersom jag växer så fort o mycket som jag gör om magen så byxorna stannar på halva magen klämmer så de gör ont.... Inga nya hittar jag heller... Köper jag större strl så blir de stort över allt annat 😔 

Skorna är tråkiga, hittade ett par riiiiktigt fina men klack 😔🔫 
Så kul har jag just nu, blääää!!! 


Liwa vaknade i dag men en värre förkylning och ögoninflammation... Så imorgon vabbar jag halva dagen sen får marcus komma o ta över då ska jag på akupunktur och kl 14 på TUL och Marcus kan ju inte följa med så jag ska dit själv. Hoppas bara på goda nyheter!!! 


Nä nu är Liwa nattad och vi ska avnjuta lite Ferrero Rocher och lite tv innan sängen. 


Önskar er alla em trevlig söndag kväll!

Anonym
2015-02-08 @ 21:51:09

Lycka till i morgon! Varma kramar från Mia (Gotland)

Svar: Taack Mia!!! 😘😘😘
Johanna




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0