Nu går hon!

Min stora tjej går nu mera och kryper typ 5% av vakna tiden :)
Dutktig tjej!
 
Vad har hänt sen sist, farfar har varit nere, melodifestivals finalen har varit (fel låt vann), ÖF, vardagliga saker.
 
Jag har även för första gången varit iväg från Liwa från 8-16. Var på temadagar med jobet på Linneaträdgården.
Dagen därefter var Marcus i Göteborg på mässa och jag skulle på aw med jobb kl 18, så farmor kom och passade Liwa till oss :)
 
Det var Lakritsprovning på jobb först mellan 18-19 (mycket uppskattat), därefter körde vi ner till Bonasera och åt en underbar middag!
 
I helgen tog vi det bara lugnt och lekte mestadels hemma och bara mös:)
 
Idag har jag haft Joel & Josefine över på fisksoppa med pain riche med aoli :)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0