Nu är det inte långt kvar

Snart är det inskolning för vår lilla tjej och mitt hjärta håller på att gå i 100000000 bitar!
Usch vad jobbigt detta kommer att bli.... *gråt*
Men men bara att bita i det sura äpplet...
 
Idag har vi inte gjort ett skit, vi har inte lämnat huset :) Gått i mjukisbyxor båda två, lekt, myst, kollat på tecknad film i soffan där somnade vi båda två i förmiddags hihi :)
Det var längesen vi bara var hemma.
Men när Liwa sov middag (12-14.55...) så var jag ute i trädgården och planterade blommer :)
 
 
Igår var vi hembjudna till Sandra och Emilia på lek o lunch.
Vi skulle vara hos dom kl 10.00, kl 08.55 vaknar vi??!! PANIKEN!
 
Vi skulle till Höganäs först för att köpa semlor till både fikar, mamma och mig o Marcus för på eftermiddagen hann vi inte. Upp, gröt till Liwa, slängde i mig en macka samtidigt som jag borstade håret, satte i linser & tog på mig kläder. Liwa roade sig med tecknat på tv:en.
Vi var hos Sandra och Emilia 10.30 :(
Dom har verkligen fått en fin lgh. En stor 3:a, charmig med valv, stora fönster & bra planlösning.
 
På eftermiddagen var vi på husvisning, sen åkte vi till Ikea och handlade en stol till Liwa:)
 
Imorgon är det Öppna förskolan med Sandra som vanligt & på fredag kommer farfar Lasse!
Har inte träffat honom sen i julas, så det ska bli sååååå jäkla skoj!!!
Liwa längtar hon med, och Marcus så klart!
Blir Danmark på lördag som vanligt och självklart ostbricka på kvällen och denna gången till finalen i Mello!!
 
Snart sovedags för min del då Marcus okuperat tv:en med träningsmatchen mellan Turkiet & Sverige så ingen Grey's Anatomy för min del ikväll.. :/
 
Nä, hoppas ni haft en bra onsdag för de har vi haft iaf :)
 
p.s idag var första dagen Liwa åt själv med sked, gick superbra, (stolt mamma)  :D
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0