Tisdag

Så ny vecka nya utmaningar eller vad är det dom säger?
Helgen har varit fullt upp.
Lördag, väla, handla, 30 års kalas och Mellomys!
Söndag, väla igen (jag vet), lunch, fika hos familjen Wallensten och söndagsmiddag hos svärmor.
 
Igår var det Öppna förskolan som vanligt. På efermiddagen så åkte vi till Maxi och till Barnvagnsbutiken i Åstorp.
För ca 1 månad sen ringde jag till babyproffsen i Helsingborg och beställde remmarna till Emmaljungas åkpåse då jag inte fick med dom när jag köpte den begagnad. Inga problem sa dom, tar ca 1 vecka, lämnade namn o nummer och dom skulle ringa när dom kom.
Efter 2 1/2 vecka ringde jag, nää dom har inte kommit och lät hur förvirrad som helst.
- Hur var namnet?
- Johanna!
- Nä, men vi kan få varor fram till kl 16.00.
- Ok, men de skulle ta upp till en vecka, det har gått 2 1/2 veckor nu!
- Ja men kommer dom inte i dag får vi kolla upp det.
- Ok, då hör ni av er?
- Absolut
 
Nu har der gått 4 veckor o inte ett ljud. Nä men då åker jag hellre 15 minuter till Åstorp, får personlig service, bra service och dom kostar 75kr o dom finns på plats! Tack barnvagnsbutiken i Åstorp. Ni är klippor!
Nu kan vi äntligen använda vår åkpåse! :)
 
Igår kom Fredric och Benjamin på kvällen och lämnade av böcker och leksaker till Liwa.
Nu har vi som vi kan läsa.
 
 
Imorse vaknade Liwa av Marcus, när han reste sig från sängen rester hon sig upp, pekar på pappa o säger där med ett leende. Upp o hoppa 06.20. Frukost intagen, os på tv:en och inget sällskap fick jag...
 
Idag kommer Sandra o Emilia hit och leker lite o sen galette lunch på det :) I eftermiddag blir det lugnt. Ska se om inte jag kan få en klipptid idag.... De bara hänger o slänger. Längden ska behållas men ska jag klippa upp det, lugg, sidolugg, klippa upp de på sidorna? Vad säger ni?
Dock 2 vääälidigt gamla bilder
Imorgon ska vi för första gången ha barnvakt till Liwa.... Blandade känslor. Men jag och älsklingen ska på massage och farmor ska komma hit o leka med Liwa.
 
 Nä nu ska jag fixa till mig, ha en bra tisdag :)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0