Första arbetsveckan

På 16 månader. 
21 december kl 18.00 2012 gick jag på mammaledighet. 
Vart har alla dessa månader tagit vägen? Det är heeelt sjukt vad tiden går fort! 
Men nu är veckan klar och det gick bra. 

Natten till onsdagen så kräktes Liwa och första vabben för mig. Idag var Marcus hemma med henne. Marcus har åkt till Gotland idag och imorgon flyger jag o Liwa:) 

Efter jobb idag så åkte som sagt Marcus så jag o Liwa åkte till väla för att äta middag med Sandra & Emilia samt shoppa lite på H&M o äta på yogiboost så klart! 

Shopping blev de allt :) 
Påskklänning, strumbyxor & hårband till Liwa.
En tunn tunika till mig, mascara & ett par skor:) 
Nöjd med dagens shopping.

Nu har jag kollat på Twilight så nu är det verkligen dags för mig att sova. Länge sen jag var uppe så här länge! 

Natti! 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0