Söndag

Sköna underbra söndag och den börjar lida mot sitt slut...
I fredagsåkte jag till Väla och lunchade med Caroline :) Var så länge sen vi sågs!
 
Sen var de dags för babysim som vanligt och denna babysim så filmade Liza och Johan under vattnet, ska bli så kul att se videona imorgon. Får se om jag lägger upp någon ;)
 
I lördags var de Liwas 8 månaders dag! Tänk vad hon har växt! Stora tjejen.
 
Även i lördags så skrev ja o Sandra in oss på Flborna Arena så nu börjar träningen på "riktigt".
Detta var också en värva en kompis tema och chans att vinna en resa till Turkiet.
Så Liza värvade mig, o ja värvade Sandra.
Detta resluterade till att vi skulle vara på gymmet idag kl 11 för prisutdelning.
Både jag o Liza vann :) Liza plockade 6 mån fritt gymkort och jag tog 1 månads fritt gymkort, båda två till våra män ;)
 
Sen blev de bad och som vanligt så älskar våra små knattar det :)
 
Denna helgen har Liwa börjat dregla med, sover oroligt kanske är de tänder på G.
Sömnen tar knäcken på en och vi har fått minimal sömn... Trötta föräldrar.... :/
 
Idag skulle jag igentligen tränat Zumba men jag o Liwa somnade... Får PW imorgon efter Babysången, sen kör vi ju plankan frånochmed imorgon.
 
Är ni med Liza o Sandra???? :)
 
Nu ska jag hålla kväll!
 
 
Sara
2013-09-08 @ 21:55:03

Vad är plankutmaning?

Svar: Det är att man följer ett schema och gör plankan :) Googla på plankan o häng med på utmaningen ;)
Johanna




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0