Underbara måndag

Förr i tiden hatade jag måndagar, nu älskar jag dom. Liwa får sjunga på måndagar & jag tycker det är så kul att se att Liwa älskar det! 
Att höra hennes glädjeskrik ;) när vi går in i kyrkan, när hon ser dom andra barnen! 
Det är verkligen en fröjd för både ögonen & öronen! 
Idag var de bara jag & Liwa som kom till öppna förskolan, de blev frukost hemma och sen lek istället på öf :) 
 
Sen blev det en sväng till maxi, lunch, tvätt, storstädning ink fönsterputsning:) 
En skön eftermiddag med en sovandes Liwa på bröstet till filmen Cockpit :) Nu är middagen intagen o Liwa sitter i badet och plaskar och biter på sina badleksaker :) En skön måndag vill säga!! 
 
i lördags så tog vi en skön promenad, handlade på Ikea och tog de bara lugnt o skönt!
  
I helgen stod vi på bakluckeloppisen igen, inte lika mkt denna gången men bra iaf :) Kallt som familjen bara.... 
 
Förra veckan blev det ingen träning för min del, annat som var viktigare, men träning imorgon blir de dock, IW!
Annars blir det en lugn vecka, inget planerat än så länge iaf, mer än någon lunch o öf på torsdag:) 
 
På fredag kommer svärfar och  Andreas, ska bli super kul! Babysim, Danmark, Väla etc :) 
 
 
Nä nu ska lillfisen duscha! 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0