42 dagar kvar till JULAFTON!

Nu närmar de sig med storsteg, och om bara 2 veckor så kommer jag att göra om hela hemmet & julpynta, för julen är de bästa som finns!

De 3 senaste åren har vi haft vit julgran med guld och svarta kulor.
Detta året, vita kulor och vitt glitter, fönsterna ska sprayas med fusk snö, och alla julgardiner ska sättas upp :)
Åhhh vad jag längtar!
 
På ikea tycker jag dom har supermycket kul men sen är de även kul att kombinera från olika butiker :)
 
Ullared blev en höjdare, fick alla julklappar till barnen och till några i familjen. Liwa var hur duktig som helst!
 
Vår lilla tjej har varit sjuk förra veckan, feber, förkyld och i fredags kom hostan, och lördag kom riv i halsen så hon grät varje gång hon hostade... Natten mellan lör o sön var ingen höjdare...
Jag hade planerat brunch med Sandra m familj på Pålsjö som vi fick ställa in på söndagen, men pappsen fick en bra Fars dag endån :)
 
 
Igår vara vi på 10 månaderkontroll med läkarbesök på BVC och allt var perfekt!
 
Så nu väger vår lilla tjej
9270g
74 cm lång
och fick check på
  • Slå ihop klossarna
  • Pincettgreppet
  • Tar sig fram
  • Reser sig (ibland) mot saker

Igår var jag och Sandra på julinspiration på Living and room i Kinnarps lokaler på Berga. Trevligt, fina saker, go fika och trevligt att träffa Sandra utan barnen :)

Fick även en goodiebag med oss hem, och det var en heeelt OK bag ;)

 

De senaste 2 månaderna har jag haft tur.

  • Presentkort på filborna arena,

          

  • Dragning på en smycke sida Gudomligt smått och gott på Fb,

           

  • Dragning på en klädtillverkning på fb,
  • Vann på living and home ett halsband

             

  • Igår vann jag gravidbältet från besafe

         

 

Snacka om tur :)

Nu ska vi bege oss till Maxi en sväng för att handla, måste komma ut. Man klättrar på väggarna när man inte kommer ut!

 

Ha de så bra och länkar även till en bra omgjord låt!

 

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0