20130616

Igår blev äntligen mina naglar gjorda :) Som jag har saknat dom, nu känner jag mig hemma igen :)
  
 
Efteråt så smet jag in på Smartbuy och inhandlade lite nytt till hemmet :)
 
På kvällen fick vi middagsgäster, så vi bjöd på grillad kycklingfile, klyftpotatis & bea. Blev fantastisk gott, speciellt marinaden på kyckligen!
Efterrätten blev hembakat, Chokladmuffins med citronformage fyllning toppat med chokldkräm och färska jordgubbar :)
 
Idag har vi varit o badat hela familjen, super kul.
Tillsammans med Sandra, Pierre och Emilia och sedan Sandras mamma :)
Måste säga att de är lite minus på Filborna badet då poolen som bebisar badar i är ju varmare än vanligt ca 33 grader. I denna pool på söndagar är den öppen men då öppen för alla. Vilket gör när vi kommer in med våra 5 månaders bebisar så finns där stora barn som gör bomben, hoppar och studsar som idioter. Känns lite si så där att de borde vara tillåtet. Har dom inte redan den stora bassängen och "mellan" bassängen? Men men... får se om vi kan åka någon annanstans där dom bara har en bebispool :)
 
Resten av dagen har varit en slappedag.
Liwa är inte riktigt sig själv, vägrar nappe, vill ligga vid bröstet konstant och är allmänt gnällig. Tror dock det är tänder på G....
 
Idag börjar försök till att sova i egen säng för Liwa :)  Kan bli några tuffa nätter, men som BVC säger, man kan inte tvinga ett barn att sova i egen säng när dom är så små. Så sant så sant. Men vi får se om det går :)
 
Ny vecka imorgon och vi börjar måndagen med babysång tillsammans med Sanda, Emilia, Liza, Nova, Camilla & Annie :)
Sen tar vi veckan som den kommer :)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0