Tänder.....?

Liwa har inte varit Liwa idag.


Sover inte, vill ingenting, börjar gråta för allt. Min moster kom på besök idag. Liwa var helt OK. När hon hade varit hör i ca 2 timmar (16.00) då hade Liwa sovit 20 min sen kl 07.20.... Hon somnade sov i ca 40 min. Sen var hon vaken när Marcus kom hem med Julle.
Marcus kompis från Trollhättan som ska vara hos oss över helgen.
När Julle tog henne (glad) börjar hon störtlipa... Tillbaka till mig, kommer Marcus o ska pussa på henne. Stortjuter.... Hon lägger sig mot mig och ummar lite och gosar med huvudet in i mitt bröst.

Kl 19.30 somnar hon & vaknar för mat o byte av bajsblöja.

Nu har hon precis ammat så nu knoppar vi båda 2:) Marcus sitter uppe med Julle o dricker öl o snackar skit :)

 

Idag fick jag ett mms av Marcus

Denna har han tatuerat in, hållt hemligt i 2 månader :) Vilken fin!

Imorgon bär de av till Danmark!


Natti natti!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0