Barnakuten.....

Igår var de babysång med Liwa o Emilia :)
 
Efter de blev de stranden, dock inte så varmt men skönt iaf:) 
 
När vi kom hem så kom Liwa farmor på besök. Hon hade med sig presenter till henne eftersom hon fyllde 6 månader i söndags! 
Liwa fick superfina kläder :) 
 
Efter Anki hade åkt la jag henne i vår säng. Efter ca 1 timme hör vi ett vrål springer in. Hon har spytt ner sig själv o sängen... Upp in i duschen, la mig o ammade hon somnade i min famn. När jag skulle lägga henne i vagnen kaskadspydde hon på mig o golv.... Ringde 1177 rekommenderade att åka in.
 
Sagt o gjort.... Efter ca 3 timmar med ersättning o amning kom länkaren som konstaterade en lätt förkylning i halsen. 
 
Men sen tyckte han att hon var torr i huden & de vet vi ju redan.... Men jag berättade om att BVC o läkaren sagt att hon har svamp på mage och rygg, då frågade han om läkarens namn. 
Han ansåg att de inte är det och att man ska remittera det till dom så dom får kolla på det då han tror de är ett vanligt barneksem som inte försvinner om man inte behandlar de rätt.... 
Tur vi ska till BVC på 6 månaderskontrollen på torsdag! 
 
Nu ligger loppan o nannar och jag kollar Pritty little liars :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0