20130702

Liwa och gröt. 
Nu har vi testat banangröt då blir hon så här: 
Närjag testade mild havregröt blev hon så här:
När jag testade risgröt blev hon likadan...
Blir inte på detta! 
Det är där hon varit ikontakt med gröten utvändigt, inte invändigt....
Ska på 6 månaders kontrollen den 11/7 så får höra med honom då! 
Tycker synd om henne för hon gillar verkligen gröten... :/ 
 
I fredags var jag o Caroline på Väla för lite lunch och självklart blev de lite till lillan :) 
 
När jag kom hem hade även min vinst på Tradera kommit! 
En underbar body från såklart Newbie. En vit body med rosor i vintage stil! I love 😍😍😍
På kvällen åkte vi hem till svärmor för grillning med en massa andra som hade kommit från Gotland :) 
 
På lördagen åkte vi hem till Liza, Johan & Nova för mat:) 
Väldigt trevligt, fantastisk mat & gott sällskap!
Det måste görs om dock hos oss!
Filar redan på menyn. De måste göras då vi blev bjudna på så fantastisk god mat av hög klass! 
 
I söndags gjorde vi inte ett enda skit...! Vi bara slappade! 
 
Igår hade vi Joel & Josefine på middag! 
Dom tyckte de var supergott & mycket trevligt! 
 
Idag har jag varit hos den underbara tandläkaren.... Suck! 
Resultatet: Tandsten borta! 2 hål, inflammation i en bit av tandköttet (tandtråd) A&O! 
Offerten ligger på 4000kr.....
 
 
Nu har jag uppdaterat vad jag ska!
Natti! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0