20130222

Nu är det helg och jag mår bättre men huvudvärken är min värsta fieden :)
I onsdags ville Marcus gå en sväng med Liwa efter jobb och jag passade då på att sticka iväg och klippa mig :) Woooohhhooo och sen blev det take away på Rak Thai :) Mummmms vad gott det är!!
 
Igår trotsade hon o jag min huvudvärk o gick från Hustofta till Ingelsträde ca 5 km fram och tillbaka.
Idag så fick jag en välbehövlig promenad i Helsingborg med Therese. Maaasssssaaa skit snack :)
Kändes skönt hahaha.
 
Idag är de ju äntigen heeelg (jag har helg alltid) men för Marcus del! Imorgon blir de promenad igen i Helsingborg och tror vi tar Bruce skog imorgon, kanske svänger inom ridhuset och pussar på Ozzy o Sinus :)
 
Nu väntar min semla och snart Gladiatorerna :)
 
Trevlig fredag!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0