Sjukstuga, trötta & rastlösa

Halva veckan har passerat och Liwa är sjuk.
Hon har varit sjuk sen natten till lördagen.
Förkylning har hon haft i ca 2 veckor men nu fick hon feber och den har legat runt 38,5-39,5. I måndags & tisdag var hon feberfri & sen natten till onsdag vaknade vi på natten och hon var jätte varm.
Feber igen, och den går inte ner. Ligger runt 39-40, hon vill inte äta mat, inte dricka, slö o bara vill sova. Jag har dock tvingat henne i vatten och ammar gör hon så kissiga blöjer är där.
Men vi får se hur kvällen artar sig, annars får vi ringa 1177....
 
Jag har suttit inne sen i fredags men igår (Liwa hade ingen feber o var på bra humör) tog jag tillfället i akt o färgade håret, och tog en lååång skön dusch medans Liwa satt o kollade Babblarna o var nöjd.
Sen när Marcus kom hem så åkte jag till Väla o letade jacka.... Utan resultat....
 
Julkorten är iaf beställda nu & dom blev superfina :)
Till helgen åker vi till Hovs hallar med vänner, förutsatt att vår lilla tjej är feberfri....
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0