Otröstliga Liwa

Idag har Liwa inte viljat mycke... 
Hon vaknade glad & sprattlig som vanligt kl 8.00. Låg o myste/lekte innan vi gick upp. Solen lyste & blå himmel o redan 20 grader. 
Frukost till familjen o strandbaggen packad. Till Sylvis för fikabröd och iväg till Ekeviken. 
 
Vi lämnar vid 13.00 (Liwa har fort inte sovit sen kl 8.00) 
 
Marcus ville fiska men innan dess åkte vi till kursgården & tog en kaffe med Lasse/farfar. Kl blev 14.30 och vi är nu påväg ner till Digerhuvud. 
När väl vi är där och Marcus börjar kasta så efter 20 minuter så brakar linan efter haft en ordentlig fisk på kroken...
      
 
 
Tappade draget gjorde han också. (Liwa sover fortfarande inte) 
Vi beslutar oss för att åka över till Fårösund & handla ett nytt drag o tanka. Klockan är 15.20 och Liwa somnar men vaknar kl 16.00 när vi är tillbaka... 
 
Jag kan inte lägga ner henne, då skriker hon, hon vill inte vara hos någon men hon fick vara hos Marcus medans jag duschade, för kl 18.00 skulle vi vara hos svärmor/farmor på mat. 
 
Kommer dit och farmor tar henne, stortjuter så att tårarna sprutar. Samma hos Marcus, går BARA hos mig.... Kl 20.00 gav vi upp då grät hon o grät hon. Jag fick köra då Marcus hade druckit öl o vin, Liwa hon grät hela vägen hem.
väl hemma tog det 40 min innan hon somnade. 
 
Nu checkar en trött mamma ut!
Liza
2013-08-03 @ 00:04:04

Stackars liten!!! 😞Kan det vara tand på G??? Nova skickar tröstande kramar till Liwa 💕

Svar: Tack :) Njaaa de kommer ju inga... :/
Johanna




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0