Höstkläder

Ja då var de dags för höstkläder, och jag har verkligen beslutångest....
Har hittat 3 jackor o tre olika mössor/färger och vantar. Jag skulle vilja köpa alla 3 jackor o alla mössorna o vantarna, men jag måste lägga band på mig...
Hjälp, vad tycker ni??
 
 
Igår träffade vi saknade Sofia :)  Underbart att ha henne här, det känndes verkligen inte som om de var 1 år sen v träffades sist. Nu har hon flyttat och bor nu närmare Helsingborg så de betyder att vi kan ses oftare :)
Hur underbart som helst!
 
Idag skulle vi ha umgåtts med Marina och Neo men det kom hinder ivägen så vi ses på fredag istället :)
Idag var det utförsäljning på Barnens hus då dom har gått i konkurs och fy satan med folk... Kön var hur lååång som helst, men jag o liza kom in efter 15 min iaf. Men den bilbarnstolen som jag skulle ha var slut...
Så de blev en snabb runda på väla o en sovandes Liwa fick bäras in och sen skulle hon ligga hos mig, så in med täcke o kudde i soffan så mös vi til Frisörakuten :)
 
Snart kommer min älskling hem, då blir de väla igen, då till build a bear så Liwa får en nalle :)
 
Måndag - Babysång
Tisdag - Efterlängtade Sofia kommer
Onsdag - Shopping med Marina & Neo
Torsdag - Fika med Tess & Wiggo
Fredag - Lunch med andra mammor och första gången på fortsättningen på babysimmet
 
 
Bilder från igår :)
 
 
 
Hoppas alla får en underbar onsdag och glöm inte hjällpa mig med min fråga :)
 
 
Liza
2013-08-21 @ 15:26:00

Den överst jackan tycker jag är super fin! Har själv funderar på om jag ska köpa den till Nova! 😍

Svar: Den gröna?? :)
Johanna

Sandra
2013-08-21 @ 15:26:40
URL: http://www.johanssonssandra.blogg.se

Hahaha sitter här och skrattar ihjäl mig och tycker du har fruktansvärt bra smak ;).
E har fått en grön jacka (hm), den gråa mössan och vantarna och den bruna mössan och vantarna ;)

Svar: Haha roligt detta kommer att se ut :) Om nu liza också funderat på en grön jacka o hon har rosa mössan o vantar. Hahahaha :) Jaa då har vi alla bra smaker!
Johanna

Liza
2013-08-21 @ 16:10:39

Ja, jag vill ha den gröna jackan😃 Haha vad skoj det skulle se ut om vi alla kommer i samma mössa och liknande jackor... Visst har vi bra klädsmak? 😝




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0