Första dagen i augusti

Augusti och min och Marcus månad:) Bara 6 dagar kvar till min födelsedag och 10 dagar till Marcus:)
Nu åker vi snart hem och då har vi varit borta ca 3 veckor. Så länge har vi aldrig varit här i sträck. 
 
Liwa äter helt fantastiskt bra. 
Frukost 1 dl gröt
Lunch halv burk med mat
Middag nästa halva
Kvällsmat 1 dl gröt 
 
Sen ammar jag emellan :) 
 
Nu har jag verkligen bestämt mig:
Den 12 augusti startar mitt nya liv. 
Inget mer godis eller läsk mer än 1 ggr i veckan och då ska man inte frossa.
30 min pw minst om dagen (hoppas att de finns folk som vill med ut o gå, Sandra & Liza? ) 
 
Min kondis är inte på topp så jag får acceptera att jag blir andfådd snabbt, men de blir bara bättre. 
Man måste börja någonstans. 
 
Mitt mål är att gå ner 15 kg minst. Bygga musklkakan jag göra sen just nu vill jag bara acceptera min spegelbild och se att kg försvinner. 
Till min pw så kör jag plankan tillsammans med ett grupp mammor på facebook. 
 
Nu sover lillan, Marcus är iväg med Lasse o fiskar och jag kollar tv. 
 
Hoppas på fint väder imorgon så de får bli stranden :) 
 
 
Hoppas ni alla haft en bra dag! 
 
Ps: vad har ni gjort idag?d.s
 
 
(Nytagen bild från idag vid Kuten)
 
Liza
2013-08-01 @ 19:32:40

Jag följer gärna med och pw. Vi kan gå ner tillsammans, jag skulle vilja tappa 10 kg 😘 Kram

Svar: Det låter superbra!!! 😘
Johanna

zarah
2013-08-01 @ 19:36:48

Fin bild på lillan! DU FIXAR DETTA LÄTT GUMMAN! Inga problem! Du är duktig & du kan om du vill! LYCKA TILL! Saknar er ♥

Svar: Tack gumman!! Behöver nog all peppning jag kan få för att inte sluta! Saknar er också ❤
Johanna




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0