20120507

Då är det måndag, solen skiner igen molnen.

Helgen har varit lugn. I lördags var jag på ridskolan och vi alla fick nya hästar.
Nu rider jag Lobo.



Sen blev det lugnt o skönt resten av kvällen, körde ut en runda och tittade på ett hus vi har sett på Hemnet. Ligger helt underbart verkligen får se om de kanske blir det. 


Igår blev det frulle på Ikea, sen vidare till biltema, plantagen, maxi. 

Nu är den vita platskåpan äntligen borta från balkongen, nu är de öppet och luftigt :) 

Träplattorna är lagda, växthuset är monterat och planterna är nu planterat och inställda i växthuset.
Planterar nu oregano, dill, persilja och basilika.


  


Idag ska ja klippa mig kl 17.00 och sen ska ja se om de finns tid för att fixa mina naglar... Se om jag hinner..... :/


Imorgon är det dax för ridning hos Kristin på Axeldalsgård :)
Får se om ja får Prille igen :)


//Cataleya





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0