20120123

Nu är det måndag och helgen har varit skön. I lördags tog vi bara det lugnt.

Dagen började med att
* Köra älsklingen till jobb
* Hem till mammsen på kaffe
* Hem till finaste Zarah på kaffe och skitsnack
*Handla mat med hjärtat
*Laga mat och Big Bang Theory maraton!

Söndagen började de snöa!!
På med kläderna och ut kl 11 till Laröd och gick en låååång runda!
När vi går där så pratade vi om om hur mysigt det hade varit med en liten vovve :)
Får väl se vad pälsallargikern kommer säga då hahaha :)

Efter det blev det mysfrukost, och Big Bang Theroy.

Sen körde vi mammsen till Lund, en sväng inom Lödde sen var det hem o laga mat.

Tvätt och bingo stod på schemat. Älsklingen fick bingo men dock inte ja.... :/

Big bang theroy på tven och kl 21.00 var det säsongs start för Spårlöst, tårarna sprutade, som vanligt!!


Som ni vet blev jag rödhårig. Nu har det gått mer än en vecka och har fått färga håret 2 ggr... Tror inte detta passar mig eftersom jag måste blöta mitt hår varje morgon för att få frisyr....
De röda färgmonekylerna trillar ur.
Hela badkaret är rött av färg.......

Nu funderar jag starkt på att gå över till brunt.

Dock har jag fått frågor hur mitt hår kunde gå från svart till rött utan att bli slitet och som sagt, det är hl beroende på ditt egna hår och din kvalitet.


Men så här gjorde jag iaf:

Innan färgning




2 st blekningar av


Blev mitt hår

 

Sedan slängde jag i 5.62 - Djup Ljus Rödbrun




Reslutatet






Ha de så bra


//Cataleya





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0