Jättebästisar

Igår var det premiär för Jättebästisar! Jag skrattade så jag låg dubbel.
Johan Glans och David Batra är så himla roliga!
Längtar redan till tisdag!
 
För er som missat det ligger det på tv4 play!
 
 
 
Igår åkte jag o Sandra med barn ner till lakritsboden. OMG så mkt gott där e! För en person som inte ätit lakrits innan så finns där verkligen nått för alla!
 
 
Efteråt åkte vi hem till Sandra, vi hade med oss vår lunch och barnen lekte, sen åt vi lunch & sen åkte vi hem. Liwa sov från 12.20-14.40 :)
 
I morse tog Liwa sovmorgon till 7.45 :)
Men när hon vaknade kröp hon ner från sängen tittade på mig och tände & släckte lampan. Förstod piken! UPP!
 
Nu har vi ätit frukost, fått i mig en kopp kaffe, gjort oss klara för lunch och lek hos Sandra idag tillsammans med Liza och Nova!
 
Hoppas ni alla får en underbar onsdag!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0