Semestern närmar sig med stormsteg

Nu är det inte långt kvar till semestern.
Den 24 juli åker vi till Gotland.
Marcus har redan åkt. Det är ju gåspremiär natten till den 20:de juli.
 
Farfar/svärfar är ju måttligt arg för att Liwa inte kommer med nu, men ikväll kommer syrran med familj så klart så ska Liwa hinna umgås med dom också :)
 
 
Jobbet rullar på, men det är verkligen en omställning att få ihop småbarns/familje/sambo livet med jobbet.
Det är så mkt man vill göra efter jobb så får vänta, och vänta är inte min starka sida.
 
Nu har jag titta på en ny sulky till Liwa som är lite lättare att hantera och ta med sig än Emmaljunga.
Nu är det bara färgen.... röd, rosa eller svart? Suck....
Har fått erbjudande att köpa en röd för 300kr som bara är använd som extravagn, så kanske ska åka och titta på den?
 
 
 
I tisdags var vi på BVC för 1,5 års kollen:
Vikt: 11,42 kg
Längd: 83 cm
Hattmått: 46 cm
 
Vaccination, denna gången mot
- mässling
- påssjuka
- röda hund
 
Hon blev super ledsen, men doktorn blåste såpbubblor så det blev OK nästan direkt så det var skönt!
 
 
Snart bär flytten av, nedräkning pågår. Äntligen vårt hus! Bara vårt, stor trädgård som Liwa bara kan springa ut i utan att behöva bry sig.
UNDERBART!
 
Snart är arbetsdagen slut och då är det rally för att hämta upp min lilla tjej på dagis, sen hem o äta och möjligen iväg till Baby vintage :)
 
 
Nu ska jag ha en kopp kaffe.
Ha en fortsatt trevlig dag!
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0