Dag 9

Idag var de inte lika tufft. Lämna i samband med utelek är de bästa :) Barnen var ute när vi kom oc Liwa skulle också vara ute med dom andra barnen såklart. Bytte om på henne & följde med henne ut. Efter 5 minuter så pussade jag på henne, sa älskar dig kommer jag sen. Hon tittade på mig och fortsatte baka sin kaka 😦 

Jag åkte hem till Caroline på fika, sen drog vi ut till väla & käkade lunch:) Åkte till maxi. När jag kom hem 13.15 så ringde dom från dagis. 
Vi hade kommit överens att dom skulle ringa när hon vaknade. 

Åkte o hämtade henne. Hon var så glad så! 
Hade gått super bra, inget ledsen mer än när dom la henne i vagnen men så fort dom hade kört ut dom så somnade hon som en stock 😃👍

Imorgon ska hon vara där mellan 9.30-14.00. Min lilla bebis!!! 
Ikväll kommer pappsen hem, men inte förän kl 21.00.... Så han träffar inte henne på 2 dagar😔 


Igår var vi iväg & köpte en dagisvagn. Emmaljunga edge duo från 2010, 
Ligg, sitt, åkpåse, vindskydd, regn & myggnät för 400kr 😃







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0