Onsdag

Ja då är veckan igång och vi är redan halvägs igenom. Har hunnit med 2 pass indoorwalking & Zumbapass idag.
Innan tyckte jag om Zumba jättemycket när jag först började träna 09 men idag var de bara tråkigt?
Ingen riktig go liksom. shake shake och sen ingenting mer?
Nä jag gillar verkligen indoorwalking där svettas man och man jobbar med hela kroppen.
 
Jag testade även idag att lämna in Liwa på barnpassningen och det gick över allförväntan. När jag hämtade henne 45 min senare så blev hon tok ledsen när hon såg mig men innan dess hade då gått bra.
De betyder väl bara att man var saknad ;)?
 
Och nu till en tråkig sak idag.
Jag har låtit min katt Zinga somna in idag.
Mamma berättade i söndags att hon både har börjat kissa och bajsa överallt samt att hon gömmer sig, tappar massa hår etc. Vet att hon saknar Malte (mammas katt) som vi lät somna in 20121024...
Nu springer hon på en äng med Malte <3
Tack Therese för att du hjälpe mig med detta som jag inte själv kunde.
 
 
Detta får avsluta dagens inlägg........
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0