Bojkottar Kappahl!

Denna veckan har sprungit iväg... Mkt som hänt men orkar verkligen inte skriva det!
Idag är Marcus iväg hela dagen och river kök, och på vardagarna är de inga problem att hitta på ´saker, men just idag känns de bläääää vad tråkigt att inte Marcus är hemma.... Blir en tripp till Lager157, kakboden efter lunch iaf :)
Igår var jag o Marina på Väla hela dagen haha.
 
Tummen ner för Kappahl tyvärr. Var där inne igår o hade med rabatterna som man fick hem. 20% på valfri vara samt 100kr rabatt vid köp över 400kr, sen hade dom ta 3 betala för 2. Tjoohhhoo tänkte jag!
Nix, inte kombinera rabatter, icke så nicke! WTF?
4 plagg för 398kr (egentligen 498kr). In på H&M, hade 200kr rabatt & 20% på ett köp, 7 plagg, 221kr. Lämnade tillbaka plaggen på KappAhl.
 
Jag som är föräldraledig med mammapenning dock inte ensamstående men ändå, handlar inte först 3 för 2, sen för 400kr o sen en vara till för att få 20%? Nä KappAhl lär er av H&M!
 
Nä nu ska jag gosa ner mig i soffan med kaffe till Amazing Race medans lillsnuttan sover :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0