Blåser det?

I 2 dagar har SMHI visat prognos på fint väder upp mot 23 grader. Igår var de helt grått o tråkigt så jag o Liwa drog till Väla. 
Blev en del ur Newbies nya sortiment och lite från H&M :) 
 
Lovade er en bild på settet Liwa fick av Peppe & Idah 
 
När vi kom ut från Väla var de 22 grader strålande sol o blå himmel, wtf hände på 1 timme? 
Jaja, försent att åka till stranden då jag skulle iväg och göra mina naglar. 
 
Imorgon är de BVC för Liwa, 6 månaders kontrollen :) 
Både idag o igår har hon varit ovanligt trött... Hon vaknade idag 6, somnade om 7, vaknade kl 9, somnade i min famn kl 9.30 o sover fortfarande (11.10) tröttfis eller på väg att bli sjuk? Vi får se vad dagen visar :) 
 
Nä ska gå in och titta till lillsnuttan! 
 
 
Sandra Johansson
2013-07-11 @ 21:03:47
URL: http://johanssonssandra.blogg.se/

Finaste kläderna! Den rosa färgen kanske till och med min skrutta skulle kunna ha! ;)

Svar: Ja det är ju inte babyrosa så varför inte? :)
Johanna




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0