Nya tag!

 Nu tar vi nya tag o försöker detta med blogg igen!
 
Huset älskar vi, och de händer mer och mer i huset. Nu ska vi bygga en friggebod på tomten och göra om förrådet till ett nytt sovrum då vi väntar tillökning den 22/4-15 👶💜☺️ 
 
Bygget startar här om ca 1,5 veckor😃 
då byggs de även trädäck 👍 
 
Liwa växer och är snart stora syster, stora tjejen! 
Hon blev 2 år nu den 7/1-15. Hon pratar för fullt och har ett väldigt stort ordförråd. 
 
 
Nu till tillökningen. Vi fick reda på att vi väntade en bebis 12/8-14 och var överens om att behålla. 
Den 24/11-14 var vi på ultraljud och fick då se vår tjej!❤️
 
 
 
Med Liwa hade jag en bra graviditet förutom lite foglossning i v32 pga ridningen, trötthet o så men denna graviditeten har tills idag v29 varit överjävlig!
foglossning från v9, går på akupunktur för detta. Nu var jag hos Helen i måndags och hon skickar mig på Tillväxtultraljud pga att livmodern är förstor. Man ska ligga på + eller - 1 cm från den veckan man är i (v28+4) ska vara 27 eller 28. Jag ligger på 32... Så nu på måndag kl 14.00 ska vi dit. Jag har gått ner i tid, trött konstant, ont i kroppen och växtvärk i magen.... 😬 
men men bara 77 dagar kvar 👍
 
 
 
ska lägga upp lite bilder på huset sen :) 
 
 
Natti!! 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0