38 dagar sedan

jag skrev :)
Får skylla på heltids jobb, småbarnsförälder och sambo <3
 
Men men påsken var underbar som sagt sedan har tyvärr dagarna blivit en vardag. Har hunnit med födelsedagslunch hos brorsan, tivoli i stan där liwa åkte sina första karuseller, vi har även hunnit avverka en maginfluensa till, 2 veckors ögoninflamation, teamdagar på Frediksdal, solid firadde 20 års jubileum, svärfar nere och tripp till Danmark :)
 
Ett fantastiskt väder som har resulterat i lite panikinköp så som sommarkläder, solkräm, sandaler, solhattar etc till Liwa haha :)
Nu har jag shoppingstopp till Ullared den 7 juni :)
 
Imorgon är det ny arbetsvecka och denna gången till 16.45 hela veckan.
Imorgon hämtar jag bara upp Liwa sen så ska vi hem till min morfar som fyller 87 år imorgon :)
 
Nu till lite bilder :)
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0