VÅÅÅÅÅÅR!!!!

Underbar dag idag!
 
+7, strålande sol och blå himmel! Vad passar då bättre än en strandpromenad och lek på lekplatsen med dom bästa?
 
 
Säger som Sandra på en bild som hon la upp.
Vi kan nog inte fått en bättre mammagrupp på BVC. Hade det inte varit för den hade vi (jag och Liwa) inte träffat dessa underbara som verkligen har förgyllt vår vardag under dessa 15 månader som mammaledig.
Snart börjar vardagen igen och jag längtar på ett sätt efter den då jag ska börja jobba, Liwa börjar på dagis och ett nytt kapitel startar och ett annat avslutas.
 
Men sammtidigt så kommer jag sakna, Öppna förskolan, playdays på förmiddagarna, middagsnappen med Liwa, gå o strosa på Väla en förmiddag, promenaderna och leken med barnen. Kunna se alla framsteg dom gör.
Emilia har man ju sett från ligga på mage, krypa, resa sig, stå själv till att gå?!
Nova som gör allt i sin egna takt, från också att ligga på mage/rygg, till att krypa och till att ställa sig. Nu missar man allt sånt..... :(
 
Nu har Liwa vaknat från sin middagsvila och nu inväntar vi pappsen i familjen så drar vi till väla o handlar lite vårläder till Liwa :)
 
Imorgon ska vi åka till högevallsbadet i Lund med Sandra och Emilia. Det ska bli såååååå jäkla kul! Liwa kommer att älska det, ruscikana ner i vattnet, plaska o ha så jäkla kul! Åååååhhh vad jag längtar!
 
Nästa vecka drar vi till Helsingör och käkar lunch och strosar ;)
 
Hoppas alla har en fin tisdag!
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0