En mammas vardag

Fy vad jag är trött idag.
 
Liwa har sovit jättebra de senaste 2 veckorna. Sovit i princip hela nätter.
Igår kväll åt hon gröt som vanligt vid 19.30, somnade vid 20.00 vid 21.00 vaknade hon första gången, 21.15 andra, 21.50 tredje gången. Och somna om i sin säng går helt enkelt inte. Utan upp till mig och somna hos mig.
Vid 21.50 gav vi upp och vi gick o la oss hela familjen.
Hon somnade på stört. Vid 01.15 började de, sätta sig upp (sovandes), hänga på mig, slänga sig mot Marcus, lägger rätt henne, nä vänder sig till mage, ställer sig upp med rumpan i vädret, konstant håller detta på... 03.30 gav jag upp, gav henne gröt somnade om vid 05.00.
Väkte henne vid 07.30, åt macka sen ska hon bara klänga och klänga o klänga.
 
Vid 10.00 mötte jag upp Sandra & Liza med barn så gick vi 5 km, och Liwa gnällde i princip hela tiden. När de var ca 200 meter kvar till bilen somnar hon? Hon vägrade vakna när vi kom hem 11.30 så hon sov utan lunch till 12.10. Fick dock en banan vid 10. När hon vaknade blev de couscous med lax & sen skulle hon INTE sova mer?!
Nähe, 40 min på hel dag? Neeehhh!
Jag kämpade till 13.40 då satte jag henne i bilen, körde till Höganäs & tillbaka vaken Liwa när bilen parkerade...
 
 
Nu är kl 16.04 och hon är fortfarande vaken...
Jaa tidig läggning istället. Ska försöka övertala sambon att vi ska åka til Ikea och handla 2 nya expedithyllor till Liwas rum:)
 
Kommer ett inlägg till ikväll :)
 
Lite bilder ur vårt liv
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0