Spinning, check!

 
 
I tisdags var de dags får 8 månaders kontrollen hos BVC:)  Gick jättebra, satt o pratade säkerhet i hemmet o i bilen. Fick även berätta om läkarbesöket och då blev hon lite arg, för på 6 mån kontrollen hade dom skickat remiss till barnmottagningen och vår BVC var på semester så vi hade en vikarie. Som rutin brukar dom lägga remisserna i en speciell mapp så att hon kan ihållande koll på remisserna o följa upp dom. Eftersom vikarien inte hade gjort de så hade hon ju ingen aning om att vi hade varit där.....
Men men allt gick bra på BVC och efter de var de träning i pålsjö skog som gällde med tjejerna! 
 
 
På kvällen kom farmor och de blev middag, fläskfilé, potatisgratäng, kantarellsås, tatziki & sallad. Mummmms! 
Hon hade då med sig mitt minneskort som hon hade lagt in massa bilder på. En av alla bilder på Liwa :)
 
 
 
Idag har jag varit på Väla o shoppat till mig själv, hör o häpna.... 3 par byxor o 2 långarmade:) 
 
 
Även idag var första passet sen inskrivningen på gymmet. Spinning i full fart med Liza:) 
Var super kul :) 
 
 
Imorgon ska vi till stadsbiblioteket med mammagruppen från BVC:)
och sen blir de indoorwalking med Liza på eftermiddagen :) 
 
 
Nu ska jag sova så jag kan känna mig utvilad tills imorgon! 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0