Ny vecka

Då var vi inne på slutspurten av september månad. 
Vad har hänt sen sist? 
Jo jag & Sandra möttes upp i torsdag dock var Nova superförkyld så Liwa o Emilia fick klara sig utan sin tredje bästis... 
Men jag o Sandra knatade runder på stan och avslutade torsdagen med en underbar lunch på Brooklyn! 
 
Jag tränade iw i fredags kl 10.00 men efter 35 minuter fick dom hämta mig. 
Jag tyckte jag hade planerat morgonen så väl. Åt gröt vid vaknade 06.45, gröt ca 07.15 somnade vid 07.50 sov till 09.00 men icke hon var sååå trött & mammig. Men 35 min är bättre än 0 min :)
 
På kvällen var de som vanligt babysim och eftersom de är fredag så får man festa till de så för vår del blev de chokladpudding, vispgrädde & konserverade päron! 😃😃😃
 
I helgen har vi tagit de lugnt, rensat garderober, förrådd etc. 
Så nu denna söndag som kommer ska vi ställa oss på bakluckeloppisen :) 
 
Idag så har vi som vanligt varit på babycafe med sång & sen åkte vi upp till mamma och tog en fika.
 
 
Vi (jag, Marcus, Sandra, Pierre, Liza & Johan) självklart med alla barn bokat en weekend på Hovs hallar i december. 
  • Boende i dubbelrum inkl. frukost, lunchbuffé, middagsbuffé (julbord i december) m.m
  • Under december månad framförs även live-musik på helgerna
  • Naturen kring Hovs Hallar är storslagen
  • Välkomstpaket bestående av Grand Cru lakrits
  • Fredag: Enklare kvällsmat som serveras på buffé. Lördag: Frukost, lunchbuffé, eftermiddagsfika och 3-rättersmiddag (julbord om bokat i december). Söndag: Frukost
 
Nu blir de sängen för mig och imorgon väntar en höst promenad och en underbar lunch hos Liza! 
 
Vi hörs imorgon :) 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0