Ny familjemedlem

Då välkomnar vi vår nya familjemedlem :) 
Volvo V70 2,5 flexifuel R-design -11 
Riiiiiktigt skön att köra :) 
 
Idag var de BVC mammagruppen på Stadsbiblioteket. Trevligt trevligt. Jag har ju inte kunnat vara med dom sista gångerna då mammagruppens tider har legat när vi har varit bortresta. Dop, 30 års fest & semester. Men nu kunde vi vara med :) 
 
Vi fick information om barnens bibliotek, olika aktiviteter, att dom har barnvänligt cafe/lunchställe etc. Liwa fick även en bok med sig hem.
 
Idag har jag kört mitt andra pass och idag blev det indoorwalking med Liza! 
Var verkligen kul, roligare än spinning :) 
Imorgpn är de babysim på
schemat. Ska även åka en sväng till både pappas & mormors minnesplats!
 
På lördag är de Ullared :) Ett gäng från Gotland kom idag och dom sover över i 2 nätter. Så på lördag träffar vi dom! Grabbarna ska fiska så vi får gå på Ullared i lugn o ro ;)
 
Sen på söndag ska jag ha ljusparty :) Blir mycket barn så jag hoppas att värdinnan är bredd på de ;)
 
Nu hoppas jag att John Blund är på ingång!!
 
Therese
2013-09-13 @ 22:42:51

Hehe det e du som e värdinna på ljuspartyt, jag e bara konsult ;)

Svar: Jaja:)
Johanna




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0