20130326

Tisdag och vilken dag :)
Solen skiner och fåglarna kvittrar, nä men nästan :)
Igår så rensade jag bland liwas kläder.. Då hittar jag kläderna som jag köpt till henne i strl 56 när hon hade strl 50, oj... donnan har ju fan mer kläder än mig... PUHU!
Blaa denna klänningen som jag tycker är super snygg!
 
Idag har jag o Liwa spenderat dagen på Ikea och Väla tillsammans med Caroline :)
Blev tröjor, bh & lådor till förvaring till nya rahuset :)
   
 
Blev en bra dag!
Men till det STORA! Vi har fått en ny familjemedlem som kom igår..
Premiäråket, Liwa somnade som vanligt.
 
Snart åker vi till Gotland o de ska bli så skönt :) Sen näsa tripp blir till dopet.
Jag gjorde dopkorten själv och har glömt lägga upp de så här kommer de :)
Nä nu inväntar jag Marcus sen ska vi iväg :)
 
Adioas!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0