20130319

Vilken dag/natt vi har haft!
Igår gick vi o la oss vid 21 sov till 01.00 amning, sov till 04.30, vaknar 06.30 amning låg och myste o Liwa bara ler mer och mer och har även börjat jollra och detta är ju hur kul som helst! Att höra detta joller och hur de ändrar sig samtidigt som hon rynkar på ögonbrynen, tittar på händerna och tar sig på öronen.
   
Kan ligga så en hel dag, men kl 07.30 började min mage att kurra, äntligen! Fast föda, oooohhhh yes!
När jag hade ätit frukost ammade vi igen o la oss, somnade och vaknar 10.30 :)
 
Sen blev det en stund på babygymmet så jag fick slänga in tvätt, hänga & vika tvätt och nack träning :)
Hoppade in i duschen jag o Liwa. Skönt att få duscha av sig de "sjuka" maginfluensan.
Trött loppa efter duschen
 
Blev en sov stund till för loppan innan pappsen kom hem. Så nu har vi sett slutet på Twilight breaking dawn part 2 och varit en runda i Helsingborg, då Marcus var tvungen att ta kort till förnyelsen på körkortet.
 
  
 
Nu är det Arrow o ännu en bra dag har passert :)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0