20130614

Vad har hänt sen sist?
Vi har varit o fikat med Sandra & Emilia, Liwa satt då i matstol själv :)
Sen var de då dax för flytten. Den gick fantastisk skönt nog. Liwa skötter sig som vanligt utomordentligt snäll!
Nu hade vi bara 4 dagar på oss att komma in o möblera o allt innan svärfar och Inez skulle komma på besök från Gotland.
Mycke blev gjort och vi fick iordning nästan allt :)
 
Men jag o Liwa tog en avsickare på måndagen och drog till sångstunden med Sandra, Emilia, Liza & Nova.
 
 
Sen på onsdagen åkte vi in till väla för att handla klänning till Liwa som hon skulle ha på sig på Gustavs student :)
Passade då på att ta en fika med Joel :)
 
Detta blev de till lillsnuttan!
 
 
 
Lasse och Inez kom på torsdagen, de blev grillat och glass på sofierikiosken.
På fredagen så tog vi det lungt på förmiddagen, sen kom Marcus hem så åkte vi till Cafe Killeröd :)
På kvällen var de dags för babysim och farfar o Inez var med :)
Sen åkte vi till Steak house och åt middag :)
 
Min stora tjej :)
 
Lördagen bjöd på beachhandboll och Danmark.
 
På söndagen matade farfar Liwa med banan & äpple pure...
Men 20 min senare kom allt, kaskadspya...
Men de blev en sväng till Ikea och väla, sen vinkade vi av Lasse o Inez  som skulle åka hem hem och jag, Marcus och Liwa åkte på soffjakt då vi hade sålt vår då den inte passade in på måtten...
Kan säga att EM levererade! Blev en ny soffa för 7000kr :)
 
 
I måndags blev det ingen sång stund så vi drog till Ullared istället :)
I tisdags var sista babysimmet.... Snyft men vi har anmält oss till fortsättningen som startar i augusti :)
 
I onsdags var de dax för lillfisens 5 månaders vaccination... Ont i mammahjärtat....
Men det gick bra, så klart blev hon ledsen o skrek men de får man ta.
Hon sov nästan hela dagen och igår hade hon ca 38,5 i feber.
 
Nu är nästan allt klart i radhuset :)
 
Idag var Helsingborgshem här o fotograferade lgh trodde jag. Nä då var jag o Liwa med på bild...? Det kunde dom sagt så att man hade kunnat sminka sig....Men men nu är dom tagna... :)
 
Idag har jag utnyttjat morsdagspresenten, 75 min oljemassage på Thong thai massage :)
 
Imorgon ska jag äntligen göra ive mina naglar :)
 
Nu ska jag bli bättre på att uppdatera, lovar :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0