Semester!

Dag 6 på vår semester precis börjat :) 
 
I torsdags åkte bilen från Laröd kl 8.40 mot Oskarshamn. Blev en lugn bilfärd med ett stopp med kaffe :) 
 
Framme på Fårö vid 18.00 och en lycklig farfar som fick träffa sin pärla Liwa :) 
Mat och tidig säng! 
 
Dag 2 
Tog det väldigt lugnt och slappat. 
Läst ut min bok har jag också gjort, ca 600 sidor på 1 1/2 vecka :) Nu inne på andra Femti nyanser av mörker! 
 
Vi har haft superfint väder! Strålande sol & 25 grader! Stranden, god mat och njutit! 
 
 
Dag 4 var vi nere vid Helgumannen och hälsade på. 
Det här med att bo på en ö? Det kan vara någorlunda lite blåsigt på ena sidan i blåsa orkan på andra. De gjorde de på Helgumannen.. 
 
Igår tog vi en sovar dag :) Liwa sov så mkt igår så jag låg o kollade på 6 avsnitt av Pretty little liars:) 
 
Liwa har börjat "prata". Hon låter så himla rolig!
Hon sover rätt OK på nätterna trots att vi är iväg. Men hon ligger intill mig på nått konstigt sätt. Jag lägger henne på hennes del 2*90 sängar men jag vaknar av att hon har rullat över till mig och ligger o snuttar? Dags för egen säng fighten när vi kommer hem! 
 
Nä nu shoppingtime Visby:) 
 
 
ha de! 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0