20130704

Torsdag o veckan bara springer iväg! 
Helt sjukt och då är jag mammaledig... 
 
Igår var vi promenad med Sandra & Emilia. Tig en kaffe på espresso house. Kändes som en evighet sen man promenerade. 
 
Nu är vi på jakt efter en hoppgunga. Tack Liza & Johan för att ni visade dem för vår dotter då vi ser att Liwa skiner upp och tyckte den var jätterolig. 
Promblemet är att ny kostar den 1800kr vilket vi inte vill lägga på en sak som hon kommer använda kort tid. Det finns 1 på blocket som verkar ok i Grums!? Alt beställa från ebay... 
 
 
Idag var jag o Liwa o hälsade på mormor! 
Satte Liwa i sin vagn och inser att hon är ingen bebis längre. Hon sitter ju upp i sin liggvagn. 
När vi beställde vår Emmaljunga så tog vi en färg i liggdelen o en i sittdelen då vi (Marcus) ville ha svart chassi med stänkskydd och svarta hjul. För att få det måste man välja en PP färg. Vi valde då Khaki och den vill ja inte ha nu... 
Har lagt ut på blocket för byte..  Får se om någon nappar:) 
 
Trött tjej efter besök hos mormor
 
Liwa har kommit in i en jobbigt fas... Hon ska klänga o böka, gärna komma under mitt skinn om hon kunnat. Hon har kommit på ett läte som låter som hon satt i halsen, hon totalvägrade idag att äta puré, morotspure som hon ätit såååå många gånger förr. Hon sov 40 min på 7 timmar! Tänder? 
 
Imorgon får vi besök av en av Marcus kompisar från Trollhättan. Blir Danmark på lördag och ev bad på söndag. 
 
Jag är så sugen på att köpa en padda, men så tänker jag. Har laptop, har iPhone 5. Varför ska jag ha en padda? Jo då ska vi ha vars en då också så klart :) Teknikfreak? 
 
Nä får sova på tanken:) 
 
Natti natti! 
 
Sandra
2013-07-04 @ 23:05:39
URL: http://www.johanssonssandra.blogg.se

Vill du ha ett tips? En padda är typ det mest onödiga köp man kan göra. Vi har en..och det är endast som en större iphone som typ aldrig används ;)

Svar: Då är er till salu eller :p :)
Johanna Keidser

Sandra Johansson
2013-07-05 @ 09:26:29
URL: http://johanssonssandra.blogg.se/

Haha nje..Emilia har fått den ;). Bra att visa babblarna på iofs ;)

Svar: Hehe, vi kommer nog att köpa vars en :)
Johanna




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0