20130131

 
Sista dagen för januari månad och det har verkligen varit en blåsig dag.
Igår bestämmde jag att Liwa & jag skulle ha en mysig hemma dag idag och så blev det och tur var det med tanke på vädret. SMH utfärdade en klass 2 varning i förmiddags men nu är det lugnt igen!
 
Igår var vi på HD för fotografering och Liwa var inte på humör och blixtrarna var ingen hit... Hon skrek, skrek, skrek o skrek. Hon somnade, vaknade och skrek, skrek och skrek. Men när hon fick ligga själv på fårpläden så fick fotografen nog 2-3 bra bilder så vi får se vad som hamnar i tidningen... :)
 
Efter fotograferingen åkte jag och Liwa till min morfar, Liwas gammelmorfar :) Han blev så glad så glad så :)
Vi åkte sen och handlade och åkte hem.
 
I dag vaknade vi kl 8.00 och Liwa har ätit och jag har bytat 9 bajsblöjor sen kl 8?
Hon var så himla trött men kunde inte komma till ro alls. Kl 12.00 la vi oss båda två i soffan låg sked då somnar hon, och mamma.... Efter 1 timme vaknar jag och även Liwa. Nu har jag lagt henne igen då hon bara sovit 1 timme sen kl 8 och nu sover hon som en stock:) Nu hoppas jag bara att farsan Baloo hinner komma hem med maten innan Liwa vaknar så jag kan få äta varm mat :)
 
 
Imorgon är de BVC dax och det ska bli kul att se hur mycke hon gått upp och hur mycket hon har växt :)
 
 
Avslutar med att bjussa på denna sköna bild, efter maten leende :)
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0