20130129

 Tisdag och idag har vi varit på rymmen :)
Vi åkte in till Teleresurs idag och hälsade på då jag fick lite kommentarer att jag hade varit på Solid men inte på Teleresurs med Liwa så det var bara att åka in :) Fick ett superbra välkommnande och Dorotea var helt utom sig :)
 
Sen bar det ner till stan, specifikt Kappahl för att byta en klänning och kofta vi hade fått men redan hade i dom färgerna och samma storlek.
Detta fick vi
 men hade en vecka tidigare fått detta
 
Så det blev nedan i strl 72 så hon kan använda de senare :)
 
Jag köpte även till fotograferingen imorgon, sååååå söt!!!
 
Blev även en tripp till Maaxi för lite små shopping :)
 
Nu har jag och Marcus verkligen blivit vuxna :)
Införskaffat Ica banken för vårt matkonto haha!
 
Insåg en sak idag, jag saknar min Barnmorsk.... Känns sjukt men de gör jag. Älskade att komma till Helen! Man fick alltid jätteleendet och största kramen. Då känner man sig välkommen! Nu har jag tid för efterkontroll 7/3... Känns som en evighet dit.... Men men, nu får man samma kram av BVC tanten så får väl ta de då :)
 
Idag är även en underbar dag för min mamms som fick ett glädjande besked!! Jag är så glad för hennes skull! Nu kan hon verkligen börja blicka framåt och se livet igen från den ljusa sidan. Visst det är mycket kvar att göra men det är ju ingenting nu!
 
 
Nu ligger hon och sover som en docka, använder mig av Doroteas uttryck, "hon är som en ängel från himlen"
 
Anna
2013-01-29 @ 14:59:51

Så synd att jag missade er;(
Hon är helt fantastiskt söt er lilla ängel.

Svar: Jaaa du var inte på jobbet. Jaa hon är verkligen underbar :)
Johanna Keidser




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0