20130426

God morgon alla ni läsare.
Ni läsare har verkligen ökat markant, vilket är mycket roligt!
 
I tisdags fick jag ett samtal från Liwas farfar. Han undrar om vi ska vara hemma under tisdagen, vid halv 3 ca.
Jaa det ska vi, bra säger han. Sätt på en kopp kaffe :)
Han o hans kusin skulle åka ner till Tyskland via Trelleborg så dom kikade dom in här för att Lasse skulle få träffa Liwa :) På dagen hade hon varit riiiktigt grinig, inte sovit ordentligt resulterar till en grinig, skrikig bebis... Meeeeen när farfar kom så var hon hos honom i ca 1 timme utan gnäll sen blev de gnäll, kom till mig, lugn, sen tillbaka till farfar och somnade :)
I onsdags åkte jag, Sandra & Liza tillsammans med våra knattar Liwa, Emilia o Nova på barnvagnsbio :)
Vi såg  filmen Studentfesten, hur rolig som helst! Barnen var vakna ca 20 min in i filmen sen slocknade alla tre:) Tycker det är en fantastisk ide som SF har. Vilken avkoppling de var. Nu var de iof bara vi tre på hela bian men de var hur skönt som helst.
Efter filmen åkte vi o hämtade våra pass & sen hem till mamma på en fika.
 
 
Igår var ja & Sandra på promenad, som avslutades med lunch på Waynes
Sen åkte vi hem till mamma för att amma o byta blöja. Sen drog vi til Väla o shoppade:)
Blev även kläder till mig :)
 
Idag kommer syrran ner o ska sova hos oss till på söndag och idag ska vi har lunchdejt med Shkurta på Väla!
 
Hoppas ni alla får en bra helg!
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0